Wednesday 18 July 2012

Testimoni pengguna

Pn Ira - Tangkak
saya mengalami masalah sakit lutut paling ketara ketika bangun pagi rasa sakit semakin kuat.. agak sukar untuk membuat rutin harian pd waktu pagi. setelah diperkenalkan dengan produk ini inshaALLAH sy merasa lebih selesa terutama semasa bangun pagi.  Selepas berpuas hati dengan stokin sy memakai pula kneepad untuk khusus kepada lutut sy. alhamdulillah hidup saya kini semakin ceria.

En Saad - Felda Palong 3
Sy mengalami strok pada sebelah kiri badan. selama 2 tahun ini sy hanya duduk sahaja tanpa membuat sebarang aktiviti sehinggalah anak saya menyarungkan stokin vken katanya.. 'ayah xyah buat pape'... sekitar 10 minit saya dapat rasakan jari kaki saya bergerak.. dan kaki dapat rasakan saraf kaki dh mula aktif... alhamdulillah sy dh menggunakan selama 2 minggu dan semakin hari semakin baik kesihatan tubuh badan sy...

En Amin - Machang kelantan
Sy mengalami masalah saraf di sebelah kaki kanan dan telah disahkan oleh doktor pakar dan dinasihatkan membuat imbasan MRI kemudian pembedakan saraf tulang belakang. berbagai cara telah sy cuba dr perubatan kampung sehingga ke perubatan moden namun rasa kebas dan sakit masih tidak berkurangan sehingga mengakibatkan saya berjalan agak senget ke sebelah kiri. Tanpa diduga dengan izin ALLAH isteri memperkenalkan produk kesihatan vken stoking bertenaga dan hasilnya sekarang sy mampu berdiri dengan lama dan menikmati aktiviti sukan yg saya gemari.

No comments:

Post a Comment